Friday, December 1, 2006

Eindelijk weekend!!!!
Ik heb de hele dag bij Vodafone gewerkt. Ik werk nu al 3 maanden bij Vodafone, 16 uur in de week. Ik ben issue en device manager, dat houdt in dat ik de mobiele telefoons moet controleren of die goed functioneren. Met een test simkaart ga ik dan op vodafone live, vervolgens ga ik wallpapers, games en dergelijke downloaden. Ik moet na de controle de gegevens in Excel bestand invoeren. Ik moet ook met bijv: leveranciers van games (Jamba) contact opnemen en door te geven dat een klant problemen heeft met downloaden van een bepaald game, omdat de toestel een issue heeft of ligt het aan de software versie. Als het aan de software versie ligt, neem ik contact op met de klant, dat die de nieuwe versie moet downloaden.
Het is echt leuk om bij Vodafone te werken. Ik heb een laptop gekregen dat ik ook naar huis mag nemen. Ik krijg ook mobile toestellen, niet hele nieuwe maar wel wat oudre modellen.
Bijna iedereen praat daar Engels, bellen en e mail sturen moet ook in het engels omdat de leveranciers niet Nederlanders zijn.

No comments: